eerbetoon aan een creatief ontwerpster: mijn zus

lieve mensen,

een hele tijd heb ik niets meer van me laten horen, maar daar is een goede reden voor. de laatste twee maanden heb ik mijn projecten ‘on hold’ gezet om mij volledig te wijden aan het bijstaan van mijn zus tijdens haar korte maar bijzonder agressieve ziekte. de wereld heb ik even zonder mij laten doordraaien. het onvermijdelijke is dan gebeurd: op 18 februari jl. is bénédicte overleden.

een tijd geleden, stelde ik ze reeds aan jullie voor in één van mijn posts rond: juwelen van bij ons – pippao. nooit had ik gedacht toen ik hier een blogpost aan besteedde, dat ze ons zo vroeg zou verlaten… daarom wil ik graag nog een laatste eerbetoon wijden aan een uitzonderlijke vrouw én creatief juwelenontwerpster: mijn dierbare zus.

bénédicte, het ga je goed!

dear,

it has been a while that i’ve posted any messages. there is a good reason for this. last 2 months i have put my professional activities on hold in order to be with my sister during her  fight against an extremely aggressive cancer. unfortunately she lost the battle and passed away on february 18th. this post is a last tribute to an exceptional woman and a creative designer: my lovely sister.

bénédicte, take care!

IMG_6019

bénédicte boxus, 16/12/1965 – 18/2/2013

DSCN2690DSCN2350DSCN2694DSCN2696DSCN2698DSCN2697DSCN2702DSCN2704DSCN2710DSCN2712DSCN2715DSCN2716DSCN2718DSCN2719DSCN2721DSCN2723

http://www.pippao.com

12 thoughts on “eerbetoon aan een creatief ontwerpster: mijn zus

  1. Lieve Laurence, zal Bénédicte nooit vergeten. Zo een mooie, lieve, charmante en warme vrouw. Al die mooie juweeltjes die ik van haar heb, ga ik met extra zorg en mooie gedachten dragen. We gaan haar heel erg missen. Take care Laurence, je was de perfecte zus voor haar. XXX

  2. Het is triest! Bénédicte was een mooie, lieve en zachte vrouw met een enorme creativiteit voor haar prachtige juwelen! Heb er geen woorden voor! Heel veel moed en sterkte, Laurence! Je hebt haar bijgestaan tot het einde en daar zal Bénédicte je enorm dankbaar voor zijn geweest!Heel veel liefs, xxx

  3. Lieve Laurence, heel veel moed in deze moeilijke tijd! Je hebt prachtige herinneringen om toch een beetje troost uit te halen…. Ze was super! Veel liefs xxx Anneke

  4. Chère Laurence, nous n’oublierons jamais Bénédicte et nous admirons sa créativité et son courage dans cette dernière bataille et les autres qu’elle a affrontées durant sa vie. Nous regrettons surtout de ne pas avoir été assez à ses côtés mais nous savons que vous avez une famille magnifique qui a été à ses côtés pendant ces moments difficiles.La cérémonie d’adieux à Benédicte a été particulièrement poignante et nous ne sommes pas prêts d’oublier tous les hommages qui lui ont été rendus. Bon courage chère Laurence ainsi qu’à tes frères et tes parents.
    Anne-Marie et Jean-Marie

  5. Lieve Laurence spijtig genoeg weet ik hoe het voelt van een dierbaar te verliezen aan deze verschrikkelijke ziekte….het mooie is dat jullie.nog de laatste dagen en uren samen hebben kunnen doorbrengen en ook al ken ik je zus niet, dit zal haar deugd gedaan hebben van zo veel steun van je te krijgen.Hou je vast aan alle mooie momenten samen …. veeeel sterkte vriendin alsook aan je mama en papa. Wij denken aan je… Tal en fam.

  6. Lieve Laurence,
    Ik herrinner me je vele verhalen over je zusje op kantoor. Een bewogen leven en uiteindelijk heel snel en wreed van je weggerukt. Ik was dan ook erg stil toen ik je mail gisteren las over Bénévelo.
    Jij bent ook een heel bijzonder iemand! We wensen jullie heel veel succes met jullie fietttrip! Voor Bénédicte en voor zo vele anderen (ook wij, remember?)…. heel veel liefs, Eefke

    • dag eefke, wat een fijne en hartverwarmende woorden! ik zie heel erg uit naar mijn fietsavontuur en hoop dat het heel wat centjes mag opbrengen voor kom op tegen kanker! veel liefs, laurence

  7. Pingback: spread the love | laurence boxus blogt

Geef een reactie

